Cennik szczegółowy Platformy iGabinet mini

Uruchom za darmo!

Uruchom za darmo!

Zarządzaj swoją e-recepcją
oraz rejestracją on-line!

» Uruchom

Usługi oferowane w ramach Platformy iGabinet mini

W Platformie iGabinet od lat przywiązujemy ogromną wagę do transparentności zarówno w sposobie świadczenia tej usługi, jak też w pobieranych za nią opłatach. Prezentujemy Państwu szczegółowy cennik wszelkich usług dostępnych w ramach tego rozwiązania, z których nasi Klienci mogą korzystać zależnie od bieżących potrzeb.

Plany taryfowe w Platformie iGabinet mini


Darmowy plan taryfowy

Z Platformy iGabinet mini można korzystać bezpłatnie przez dowolny okres, ciesząc się przy tym dowolną ilością rezerwacji, wizyt i zabiegów, podobnie jak możliwością integracji rejestracji on-line z dowolną ilością stron WWW, serwisów i portali. Jedynym ograniczeniem planu darmowego jest praca na bazie danych do 500 pacjentów / klientów.

Plan darmowy jest też idealnym rozwiązaniem dla osób pragnących zweryfikować, czy koncepcje e-recepcji i rejestracji on-line się przyjmą, korzystając przy tym z rozwiązania z ponad 22-letnim doświadczeniem i szerokimi możliwościami rozbudowy. Zawsze istnieje także możliwość przejścia na jeden z planów płatnych, a nawet na rozwiązanie dedykowane.

Darmowy plan taryfowy: 1 kalendarz, baza danych ograniczona do 500 pacjentów / klientów0 zł

Płatne plany taryfowe

Platformę iGabinet mini można również zamówić w jednym z płatnych planów taryfowych, które nie posiadają ograniczenia ilości pacjentów / klientów w bazie danych i różnią się ilością dostępnych kont (kalendarzy) specjalistów.

Wszystkie pozostałe konta (np. pracowników recepcji czy zarządu) są darmowe, przez co w każdym planie taryfowym można ich utworzyć dowolną ilość. Poniższe ceny stanowią opłaty miesięczne i są rozliczane w abonamencie rocznym.

Plan taryfowy Solo: 1 kalendarz, dowolna ilość pacjentów / klientów w bazie danych39 zł / mies.
Plan taryfowy Biznes: do 5 kalendarzy, dowolna ilość pacjentów / klientów w bazie danych89 zł / mies.
Plan taryfowy Pro: do 10 kalendarzy, dowolna ilość pacjentów / klientów w bazie danych149 zł / mies.
Plan taryfowy Enterprise: do 20 kalendarzy, dowolna ilość pacjentów / klientów w bazie danych249 zł / mies.
Plan taryfowy Super Enterprise: do 50 kalendarzy, dowolna ilość pacjentów / klientów w bazie danych499 zł / mies.

Opcjonalne usługi dodatkowe


Dodatkowe moduły rozszerzające

Moduły rozszerzają możliwości Platformy iGabinet mini, a ich koszt doliczany jest do opłaty abonamentowej.
Mogą być również zamawiane ad hoc, a zatem w dowolnym momencie korzystania z Platformy iGabinet mini.

Moduł obsługi dodatkowego języka obcego19 zł / mies.
Moduł obsługi i utrzymania wizytówki WWW19 zł / mies.
Moduł obsługi i utrzymania strony WWW39 zł / mies.
Moduł obsługi wersji mobilnej49 zł / mies.

Wysyłka wiadomości SMS

Obsługa zautomatyzowanej wysyłki wiadomości SMS stanowi uzupełnienie komunikacji realizowanej poprzez e-mail. Korzystanie z tego kanału komunikacji jest opcjonalne i zależy od indywidualnych ustawień powiadomień danego typu.

Wiadomość SMS wysłana na telefon odbiorcy w dowolnej sieci krajowej0.12 zł
Wiadomość SMS wysłana na telefon odbiorcy w dowolnej sieci zagranicznej0.26 zł

Pozostałe usługi

Inne usługi świadczone indywidualnie na rzecz Klienta, które mogą być zamawiane w dowolnym momencie współpracy.

Certyfikat 256-bit SSL szyfrujący transmisję danych0 zł
Uruchomienie strony WWW w dodatkowej domenie zewnętrznej0 zł
Opracowanie eksportu danych w wybranym formacie (XML lub CSV)99 zł
Usługa White-Label dla interaktywnego panelu pacjenta / klienta (opłata roczna)999 zł

Podane ceny są cenami netto. Zachęcamy również do zapoznania się z bogatą ofertą dedykowanych rozwiązań dla placówek medycznych.

Zarządzaj rejestracją internetową z dowolnego miejca!
Wszystko czego teraz potrzebujesz, to urządzenie z dostępem do Internetu.

Strona główna  /  Prezentacja  /  Możliwości  /  Cennik  /  Pomoc  /  Kontakt

Odwiedź nasz profil: